Servicii

în cabinet sau online
Psihoterapie individuala
  • • anxietate, panică
  • • depresie, astenie, idei suicidare
  • • tulburari alimentare
  • • probleme de furie
  • • tulburari de personalitate
  • • gelozie
  • • stres
  • • dependențe, adicții
  • • ipohondrie
  • • stres posttraumatic
  • • obsesii, halucinații
  • • tulburari de somn
  • • decizii majore
  • • imagine de sine negativă
  • • tulburare bipolară
  • • doliu
  • • tulburare obsesivo-compulsivă
  • • tulburări de somatizare
  • • tulburare dismorfică corporală
Psihoterapie de cuplu
  • • certuri frecvente
  • • probleme de comunicare
  • • gelozie, posesivitate
  • • despărțire, divorț
  • • agresivitate verbală/fizică
  • • infidelitate
  • • dificultăți de ordin sexual
  • • neînțelegeri privind parentajul
Controlul greutatii corporale
  • • cultivare și menținere motivație
  • • relația cu mâncarea
  • • sportul și viața activă
  • • gestionarea poftelor
  • • management emoțional
  • • faza de menținere
Dezvoltare personala
  • • abilități de comunicare
  • • rezolvare de probleme
  • • managementul timpului
  • • creșterea satisfacției cu propria viață
  • • cultivarea fericirii
  • • luare de decizii
  • • dezvoltarea diverselor abilități
Psihoterapie de grup
  • • controlul greutății
  • • doliu, pierdere
  • • anxietate socială
  • • despărțire
  • • depresie
  • • traume/abuz
  • • practică pentru studenți

Despre psihoterapie

Psihoterapia reprezintă o soluție pentru o gamă largă de probleme, precum depresie, anxietate, atacuri de panică, fobii, tulburare obsesivo-compulsivă, probleme de somn, stres, tulburări alimentare, doliu, adicţii şi dependenţe, probleme de adaptare, furie, dificultăţi în a lua decizii, ipohondrie, tulburări de personalitate etc. De asemenea, psihoterapia te ajută să te cunoști mai bine. Sau poate fi un cadru prietenos și cald, în care tu să-ți împărtășești frământările, alături de cineva care te ascultă și te înțelege.

Exista mai multe forme de psihoterapie, însă una dintre ele s-a remarcat până în prezent mai puternic decat altele. Aceasta se numeste terapia cognitiv-comportamentală. Motivul pentru care este considerată una dintre cele mai eficiente îl reprezintă faptul că se validează în permanență prin studii știintifice.
Psihoterapia cognitiv-comportamentală este o terapie structurată și orientată înspre prezent. Aceasta este fundamentată pe ideea că felul în care ne raportăm la situațiile prin care trecem are mai mare legătură cu reacția noastră decât evenimentul în sine. Astfel, în cadrul ei, clienții învață să-și modifice credințele nesănătoase și comportamentele problematice și să-și rezolve problemele cu care se confruntă în momentul de față.
În funcție de specificul problemei, terapia cognitiv-comportamentală se adaptează ușor nevoilor pacientului, astfel încât să se obțină cele mai bune rezultate. Asta înseamnă că pe lângă tehnicile de intervenție specifice ei, se folosește și de alte metode dovedite a fi eficiente, împrumutate din alte forme de terapie, precum terapia centrată pe scheme cognitive, mindfulness, terapia focalizată pe emoții, psihoterapie pozitivă, terapie dialectică comportamentală, psihodramă, psihoterapie sistemică etc.

Te aștept să căutăm împreună soluțiile cele mai fructuoase pentru problemele tale!

Pentru o programare, click aici.

Află mai multe

despre psihoterapia individuală

Află mai multe

despre psihoterapia de cuplu

Află mai multe

despre dezvoltarea personală

1 din 4 persoane se confruntă cu probleme de sănătate mentală
cel puțin o data în viață.



Colaboratori